هدف هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی یکی از روش هایی است که از آن به منظور انتقال پیام و شعار شرکت شما به مخاطبان جامعه ی هدف مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی هدیه تبلیغاتی به صورتی انجام می گیرد که مورد استفاده کاربران قرار گیرد و نام تجاری شرکت شما در معرض دید کاربران قرار گیرد.

اگر هدف شما دستیابی به مشتریانی ثابت می باشد، مجموعه ی شما نیاز به هدایای تبلیغاتی دارد. این روش تبلیغات یکی از روش های ارزان و به صرفه برای اهداف بازاریابی می باشد. این روش یکی از موثرترین روش ها در جذب مشتریان می باشد.

ویژگی های هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای تأثیرگذاری بیشتر می بایست دارای ویژگی هایی باشند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهم کرد.

  • هدیه تبلیغاتی خود را به گونه ای انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد. در انتخاب این هدیه دقت کنید که این هدیه به گونه ای انتخاب شود که بتوان آن را به اقشار مختلفی از مشتریان اهدا کرد.

  • هدیه تبلیغاتی می بایست مداوم باشد یعنی دریافت کنندگان این هدیه به مدتی طولانی بتوانند از آن استفاده کنند.

  • هدایا باید تأثیرگذار باشند. به عبارتی با توجه به دریافت کنندگان این هدیه، باید نیازهای کاربران را شناسایی کرده و با استفاده از شیوه های تبلیغات هدیه ای اثر بخش به کاربران اهدا کند. توجه به این موضوع می تواند در صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک کند.

  • این هدیه به گونه ای انتخاب شود که مکمل فعالیت های زمینه ی بازاریابی شرکت شما باشد.

هدف از اهدای هدایای تبلیغاتی

با اهدای هدایای تبلیغاتی می توان به اهداف و مقاصد تعیین شده ی مجموعه ی خود رسید. از جمله این اهداف می توان به اطلاع رسانی برای عموم، جذب مشتریان هدف و تصویرسازی مناسب از مجموعه اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی یک روش بازاریابی ارزان قیمت

اکثر کسانی که به دنبال اهدای هدایای تبلیغاتی هستند، دارای بودجه ی محدودی می باشند. بنابراین بهترین راه برای تبلیغات این شرکت ها می تواند استفاده از محصولات تبلیغاتی ارزان قیمت با تعداد زیاد اشاره کرد. هر چند که قیمت این هدایای تبلیغاتی پایین است اما با انتخابی مناسب می تواند دارای تأثیری غیر قابل چشم پوشی باشد.

تاریخچه هدایای تبلیغاتی

اولین هدایای تبلیغاتی در سال 1789 در ایالت متحده به منظور برگزاری انتخابات ژورنال واشنگتن اهدا شد. که به صورت دکمه های یادبود بودند.در دهه های گذشته بسیاری از شرکت های ایالت متحده آمریکا، کانادا، انگلیس و نیوزیلند کالا های تبلیغاتی خود را از طریق شرکت های توزیع کننده کالای تبلیغاتی تهیه می کنند. به این توزیع کنندگان، توزیع کنندگان محصولات تبلیغاتی و یا مشاوران تبلیغاتی گفته می شود.

هدایای تبلیغاتی مشهد

چنانچه تمایل دارید محصول را به صورت فیزیکی خریداری کنید و از طریق وب سایت مجموعه سررسید و هدایای تبلیغاتی ابن سینا ثبت سفارش ننمائید، میتوانید به فروشگاه مجموعه در مشهد مقدس مراجعه نمائید.